דיונים, דיונים, דיונים
דיונים הם בהגדרה בזבוז. לא מבוצע בהם דבר המוסיף ערך ללקוח. זה לא אומר שהם לא נדרשים וזה לא אומר שאפשר בוודאות בלעדיהם אך כמו תמיד הצעד הראשון בדרך להתייעלות זה להבין שנושא מסוים הוא בזבוז ויש לטפל בו. הטיפול הנכון בדיונים הוא לסלק את אלה שאפשר בלעדיהם (שימוש בניהול חזותי יכול מאוד לעזור כאן), ואת הדיונים שצריך לקיים מומלץ לקיים לאחר שסילקתם מהם את הבזבוז המיותר.
כדי לטפל בבזבוז מומלץ לטפל במספר נושאים: הנחיית הדיון, מטרות הדיון, המשתתפים, תנאי הדיון, שמירה על מיקוד ועל זמנים.
אני מזמין אתכם לקרוא את הפוסט שכתב אלעד סופר בבלוג שלו, בדיוק בעניין הזה: http://eladsof.blogli.co.il/ . כולנו סובלים מהמחלה הזו של עודף דיונים ודיבורים. אנחנו לא תמיד יודעים איך להבריא ממנה ומניסיון אני יכול לומר שכלי ניהול רזה שוב יתנו לנו מענה טוב לסילוק הבזבוז הנ"ל.
כדי לטפל בבזבוז מומלץ לטפל במספר נושאים: הנחיית הדיון, מטרות הדיון, המשתתפים, תנאי הדיון, שמירה על מיקוד ועל זמנים.
אני מזמין אתכם לקרוא את הפוסט שכתב אלעד סופר בבלוג שלו, בדיוק בעניין הזה: http://eladsof.blogli.co.il/ . כולנו סובלים מהמחלה הזו של עודף דיונים ודיבורים. אנחנו לא תמיד יודעים איך להבריא ממנה ומניסיון אני יכול לומר שכלי ניהול רזה שוב יתנו לנו מענה טוב לסילוק הבזבוז הנ"ל.
תגובות